YLEISTÄ VERKKOKAUPASTAMME

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%, kirjat 10%). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan ostoskorin kautta. Tuotteiden tilaamisen jälkeen lähetämme automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistuksesta selviää:

- Tilausnumero
- Tilatut tuotteet
- Toimituskulut
- Laskun loppusumma
- Maksutapa

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Good Kicks verkkokaupan ostokset ja toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä tai postiennakolla Postin toimipisteessä. Maksutapoina verkkokaupassamme käy:

- Verkkopankkimaksu (Nordea, OP-Pankki, Aktia, Sampo, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Tapiola Pankki)
- Luottokortti (Visa, Visa Electron, Mastercard)
- PayPal
- Postiennakko

Toimitusaika

Suomen sisäiset tilaukset
Toimitusaikamme tilauksesta on noin 1-3 arkipäivää. Good Kicks ei ole vastuussa kolmansista osapuolista kuten kuljetusyhtöistä johtuvista viivästyksistä.

Ulkomaiset tilaukset
Toimitusaika vaihtelee maittain, mutta yleisesti ottaen on noin 3-7 arkipäivää tilauksesta. Good Kicks ei ole vastuussa kolmansista osapuolista kuten kuljetusyhtöistä tai vastaanottajamaan tullilaitoksesta johtuvista viiväystyksistä.

Jos toimitus viivästyy Good Kicks Oy:stä välittömästi johtuvista syistä, on asiakkaalla oikeus peruuttaa tilaus. Tilaus on peruutettava sähköpostitse tai puhelimitse ja peruutuksen yhteydessä on mainittava tilauksen numero, peruutusta koskeva tuote ja asiakkaan yhteystiedot. Maksetuista tilauksista palautetaan rahat asiakkaalle.

Mikäli tavara on loppunut varastostamme, kannattaa saatavuus varmistaa meiltä joko sähköpostitse osoitteesta webshop@goodkicks.fi tai puhelimitse +358 (0) 9 2600080.

Toimitustapa ja toimituskulut

Kiinteät toimituskulut:

Suomi 0€
EU 20€
Muu maailma 25€

Toimituskulut yksittäisille tuotteille näkee lisäämällä tuotteen ostoskoriin ja katsomalla ostoskorin sisällön. Good Kicks pidättää oikeuden toimituskulujen muutoksiin.

Toimitustapoina Suomen sisäisissä tilauksissa Posti/Itella tai nouto Good Kicks myymälästä Helsingistä.

Ulkomaille toimitettavat tuotteet
Ulkomaille toimitettavat tuotteet toimitetaan UPS:n kautta. Toimituskulut määräytyvät kohdemaan mukaan.

Tilausten seuranta
Kun tilaus on käsitelty, pakattu ja toimitettu kuljetukseen, asiakkaalle lähetetään automaattinen sähköpostiviesti asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Viestistä selviää toimituksen seurantanumero, jolla toimitusta voi seurata postituspalvelun internet-sivuilta.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus Good Kicks verkkokaupasta ostetuille tuotteille. Vaihto- ja palautusoikeusaika alkaa siitä päivästä, jolloin asiakas vastaanottaa tuotteen. Asiakkaan on ennen tuotteen palauttamista otettava yhteyttä Good Kicks asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimella. Asiakkaan on palautettava tuote Good Kicksin antamien tuotepalautusohjeiden mukaisesti. Jos tuote palautetaan ohjeiden vastaisesti, asiakkaan oikeus tuotepalautukseen voi raueta eikä Good Kicks ole velvollinen ottamaan tuotetta vastaan. Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia tuotteita. Jos tuote on vahingoittunut tai otettu muulla tavoin käyttöön siten että tuotetta ei enää voi pitää myyntikelpoisena, asiakkaan palautusoikeus raukeaa.

Tuotepalautus on Suomen sisäisissä tilauksissa maksuton asiakkaalle, kun tuote palautetaan Good Kicksin antaman palautuskoodin tai muiden ohjeiden avulla. Ulkomailta palautettavista tuotteista asiakkaan tulee itse maksaa palautuksesta koituvat lähetyskulut. Niissä tapauksissa, joissa tuote on viallinen tai väärä, maksaa Good Kicks palautuksesta aiheutuneet postikulut.

Liitä palautukseen seuraavat tiedot:
- Tilauksen numero
- Nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoittesi ja puhelinnumerosi
- Pankkitilinumerosi
- Kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Good Kicks Oy
Iso Roobertinkatu 16
00120 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vuorokauden kuluttua toimituksen vastaanottamispäivästä. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Good Kicks on lain mukaan velvoitettu palauttamaan rahat 30 vuorokauden sisällä tuotepalautuksen saapumisesta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on vioittunut tai kadonnut kuljetuksen aikana tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen webshop@goodkicks.fi tai puhelimitse +358 (0) 9 2600080.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Käsittelemme kaikki tiedot täysin luottamuksellisesti.